Pastan kokar...

... och jag börjar känna mig lite pirrig. Samlingen 18.30 eller hur, ja jo men så var det matchen börjar 19.45 och samling 75 min innan. Vet fortfarande inte om jag går till hallen eller om jag åker buss. Det beror på hur bussarna går, för de är bra kallt ute. Buss är ganska skönt att åka också till match, så länge jag slipper tänka så. Måste nog snart ner till min pasta, den är nog klar snart. Blir spagetti och köttfärssås till middag = mumsi. Till lunch fick vi kokt fisk och äggsås inte lika mumsi....

Annars har dagen varit bra, varit på arbetsintervjuv och det gick väl ok vet inte så mycket ännu men det kändes ändå ok. Får helt enkelt se vad som händer. Inorgon ska jag göra några telefonsamtal och se vad som händer där också.

Nej nu ner till pastan och sen blir det "rutiner" inför match. Ipoden ligger på laddning så det blir musik på vägen oavsett om det är buss eller promenad.

19.45 uppkast Täby-Ockelbo. Håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0