På vfu som det heter så fint.

Är ute på vfu denna vecka och nästa vecka. Ja och för er som inte går på lärarhögskolan, förlåt mig Stockholms Universitet kan jag berätta vad vfu står för, det står för verksamhetsförlagd utbildning. Egentligen är det typ som praktik men det kan också var att vi är ute och observerar, men jag skulle kalla det praktik.

Tillbringar iaf min vfu på en förskola och jag trivs jätte bra på den. Dessa två sista veckorna som blir mina allra sista vfu veckor på utbildningen är jag på en avdelning jag inte varit innan men trivs jätte bra med både personal och barnen. Igår kom en lite flicka på fyra år och kramade min hand och tittade på mig och sa -Lena jag tycker om dig! Då smälter man ju.

Imorgon är det skogsfrukost och det ska bli trevlig bara det inte regnar. Nästan skönt om det är lite frost ute annars är risken att det blir jätte blött ute.

Ska nog sova nu så jag orkar med morgondagen också.

Kommentarer
Postat av: Maria

Lena , jag tycker om dig oxå jätte mycke!! :)

2008-11-19 @ 21:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0