På väg till rehab

Japp så var det onsdag och vi är träningslediga. Fast jag har redan varit nere i Skarpäng på tjejernas träning och pratat med E och pratat lite med tjejerna. Trist att se att de var så få där men 3 mer idag än igår, undrar om det beror på att de int ehar match i helgen och om så fallet är är det riktigt synd. För man tränar inte bara de veckor de är matcher! Fast rörde inte en basketboll en enda gång idag, eller jo petade till en med foten som kom dribblande.

Men nu ska jag iväg och träna på Täby Rehab, ska även dit imorgon men då har jag tid med sjukgymnasten och ska prata lite om min hälsena som nu knasar sig också, hoppas det inte är nått där. Får se hur det känns efter dagens pass.
På återseende och senare blir det nog lite svar som mamma undrade över, vad de blir får ni se senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0