Bara att ladda om batterierna

Var som jag sa innan inte på så bra humör. Trodde att träningen skulle kunna ändra på detta men nja... Åkte buss till träningen och gick sedan från Tibble till Näsbydal och det var jätte skönt att få rensa tankarna lite. I väntan på bussen så raderade jag och läste en massa gamla sms en del jätte gamla som är sparade sen sommaren -06, jag höll på att börja gråta. Shit va jag saknar den sommaren ibland, men ändå är det ett avslutat kapitell och jag har gått vidare från den för en bra tid sen. Kanske var det mitt humör idag, att det inte var på topp, som fick mig så berörd igen.
 Minnen!!!

Så kom till träningen och visste att vi skulle skjuta mycket och spela en hel del. Det började väl ganska bra skulle jag tro, men när vi skulle skjuta och sätta 10 med 5 i stöten så gick det verkligen sämst och mitt självförtroende för skottet är just nu inte på topp. Straffkasten senare gick däremot bra, men annars kändes som allting gick åt skogen. Kände hur grinig jag var och att jag inte alls var på bra humör.
Nasse försökte få mig att tänka på annat under träningen inför sista matcherna och det gick väl lite bättre då men när inte boll jäkeln ville i så ****** (inge kommentarer).  Tack Nasse för hjälpen, det hjälpte mer än vad jag insåg just då under träningen.
Stretcha ut efter träningen och fick höra en kul sak om några av mina tjejer och hoppas att de får chansen igen, en ny helg då de inte har match.
Senare på kvällen fick jag däremot ett lite glädjande besked, fick ett litet meddelande där det stod Bra träning :) åhh va glad jag blev. Sa som det var att jag inte riktigt kände så för ja bla bla bla men sa även att det lilla meddelandet fick mig att le och jag blev glad. Så det kanske var en bra träning trots allt, kan även meddela att den var rolig så det kan jag inte heller skylla på.

Nu gäller det bara att ladda om batterierna tills på söndag då vi ska slå Ockelbo borta. Jag ska ladda upp genom att gå på Allt för hälsan mässan imorgon med Susan och hennes mamma och senare på kvällen ska vi äta middag båda familjerna ihop. Tror på en mycket trevlig dag imorgon, har alltid trevligt i de sällskapet så ska nog inte bli några problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0