Nervös * 2

Nu sitter ja och är lite nervös gånger 2 och av två helt olika anledningar.

Första som jag egentligen är mest nervös över är det som komma skall på torsdag och då menar jag inte matchen mot Ockelbo, den kom inte upp i mitt huvud förrän nu precis. Men jag ska på arbetsintervjuv på en förskola, så mycket kan jag säga. Eftersom jag har en sjukt nyfiken mamma så messade jag henne när jag fick reda på detta att de var intresserade och ville att jag skulel ringa. Så nu när jag ringde mamma hade hon så klart kollat upp en del om detta och det verkade bra. Så på torsdag ska jag dit och träffa någon och prata. Aaaaa

Andra saken som gör min lite nervös det är matchen ikväll. Ikväll möter vi Central ett lag vi hemma slog med ca 50 p, men det kommer inte bli lika lätt ikväll. Förra matchen saknade de spelare som var med de och spelade i helgen och som säkert kommer vara med idag med. JAg ska nu ner och äta mat, pasta och köttbullar =) och sen börjar jag ladda med musik i öronen.

Håll tummarna

Kommentarer
Postat av: mathilda

Lena, vi möter ju Ockelbo på torsdag!!

2008-11-18 @ 12:24:21
Postat av: Lena

Ojoj!

Felet är nu rättat, kan ju inte ha allt i huvidet heller ;)

2008-11-18 @ 18:53:19
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/
Postat av: Lia

Lena du behöver inte vara nervös inför intervjun, dom ska vara glada att du vill jobba hos dem för du är underbar!

2008-11-18 @ 23:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0