Lurad??? Men glad JAPP

Kommer till Centrum och står utanför Metro när en försäljare försöker flörta in sig med Maria. Hennes svar är jag vill inte, jag är besviken på er (Telenor). Men försäljaren ger sig inte,
(F)  -Du är utvald, får se om jag kan få dig glad?
(M) -Ja om du sänker mina kostnade...
(F)  -Får jag ditt mobilnummer ska jag se vad jag kan göra
(M) -Okey
Maria går därifrån lycklig över att nu kunna skicka 5000 fria sms till alla olika operatörer.

Sen börjar han ställa mig frågor och om vi ringer mycket till varandra eller smsar och så. Efter lite snack och lite övertalning, nej så var det faktiskt inte. Men jag ville ju ha en ny telefon samtidigt som jag trivdes med den jag har. Men utan att ha höjt mina kostnader så har jag fått en ny telefon och kommer nu ha ca 7 fria timmar till alla och kunna sms 50000 sms för ungefär lika mycket som mina räkningar ligger på nu. Lurad??? kanske nej men det kan jag inte säga att jag blivit, hade jag betalt mer än idag hade jag aldrig gott med på de.

Jag känner mig inte lurad, inte som en viss person kände sig förra gången....och detta klargjorde personen fint. Jag tycker inte om er. Jag var jätte bakis och han stod här och flina mot mig och jag gick på de.

Försäljaren idag sa bara men jag är inte här för att lura er, jag är bara en snäll Göteborgare, ingen Göteborgare som är här för att lura Stockholmare ;) Hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0