Lärarfilosofin snart klar det betyder att jag snart är klar.

Sitter och funderar på vad för en lärare jag vill bli, eller jag vet att jag vill jobba inom förskolan och då blir det ju förskolelärare men inte de utan hurdan förskolärare jag vill bli. Vad jag vill med mitt arbete som förskolelärare. Under de (snart) 3 ½ åren jag har studerat så har vi skrivit på en lärarfilosofi och nu ska den snart in och detta betyder att snart är min skolgång klar och jag ska ut och jobba. AAaaaa ja liet så känns det ibland men på ett sätt känns det jätte skönt och jag ser så fram emot den dagen jag får skriva på ett kontrakt och har ett jobb. Då ska jag fira men med vad vet jag inte.Kanske en pizza hahah nej uch det vill jag inte ha. Nej men på nått sätt måste man ju fira lite, men den dagen får vi se när det blir. Nu måste jag först bli klar med min lärarfilosofi och ska försöka få me nått fint från Lpfö 98. 

Kan samtidigt konstatera att igår var det exakt 1 månad kvar till julafton och snön ligger som ett tjockt vitt täcke utanför och de 15 min vi var ute och sprang innan träningen var underbara, trots min lilla vurpa. 

Nej nu åter til min lärarfilosofi och om jag känner de så får ni kanske ta del av några rader en dag.  

Kommentarer
Postat av: ERIK

haha jag vet, visst är det coolt? :D



jag vet inte, jag tror det fanns på coop eller nått, haha :)

2008-11-26 @ 12:27:02
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0