Landet får mig att må bra

I fredags så plockade jag upp Susan och vi åkte iväg till Gottröra. Resan tog lite längre tid än vi tänkt oss.... nja inte så mycket längre tid kanske men på vägen hem upptäckte jag en massa saker som jag inte såg dagen innan. Ett flygplan och ett nytt stall som jag inte såg dagen innan, detta tycker man att man inte kan missa. Vad var anledningen då? För vi åkte samma väg båda gångerna.. Men när vi åkte dit var det svart ute och det var full snö storm (ja men nästan) det gick inte ens att köra med helljus för då såg man ingenting, så blev vanligt ljus och man såg lite. Men vi kom upp till landet och fick en underbar middag men både snacks och drink innan, förrätt, huvudrätt och efterrätt. Va länge sen jag åt en sådan härlig middag. 

Vi kolla på Idol och bara hade det skönt framför brasan och njöt av Lukas underbara sällskap. Lukas har också i helgen förklarat sin kärlek till Susan. 

Efter 11 timmars sömn blev det en långpromenad och jag fick visa Susan vart Gottröras egen kändisbonde bor. 

Brasan i svart vitt

Sötare hund får man leta efter och han älskar popcorn.
Lukas bara älskar popcorn.
Detta är mysigt med landet
På landet
Citerar Susan "I en sån här har jag aldrig stått"
Busskur modell äldre
Susan drömmer om Stjärnor på is!
Önskar hon vore med på Stjärnor på is.
Pappa gräver ut rabatten, så nu försvinner gravplatsen...

Mamma plockar sten

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0