Inte visste jag att lycka var en sån djungel

Ett kort inlägg innan jag lite för sent ska kolla igenom vad jag måste ha gjort tills imorgon i skolan. Sen återkommer jag om gårdagen.

Nää inte visste jag att lycka kunde vara en sån djungel.

Helgen har varit bara bra, trevlig fredagskväll och lördagen var jag nervös, spänd, laddad, arg, lugn, spänd, nervös, fokuserad, toppad, lycklig, glad, pigg, trött, sliten ja det var ganska mycket i lördags men kan kort säga att jag var LYCKLIG!

Vi vann borta mot Blacke och jag hade en jätte trevlig kväll. Idag har det varit en hur lååååååång söndag som hellst, men hunnit med lite saker både vettiga och inte så vettiga. Men jag är glad men förvirrad på en och samma gång, nu ner med näsan i skolböckerna eller rättare sagt ner med fingrarna på tangentbordet så fingrarna glöder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0