Dålig uppdatering... bättre imorgon

Japp har varit en dålig uppdatering här om vad som hände igår och vad jag har hittat på under dagen. Under dagen idag är visserligen inte så mycket som hänt, varit och kollat på 08-Södertälje i Basketligan annars har jag mest slappat. Ska visserligen iväg nu och kolla på film snart, men kanske kommer somna ändå för är lite seg men en bra film kan så klart få mig att ändra på det.

Har även lekt lite men min tidiga julklapp till bubben och måste nog bli klar med den imorgon. Imorgon kanske jag även ska gå och kolla på lägenheter med mamma om det inte blir basket ute på Lidingö, men tror det kanske var segt att få med sig någon dit. Hmm får se hur det blir.

Har förövrigt laddat ner alla bilder från gårdagen och det var intressant, hihi.

Kan kort sammanfatta kvällen men att den var sjukt kul och jag hade speciellt kul under KUNGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0