Dags att möta kylan

Om 30 min är det löpning som gäller, ja och inte inne i hallen utan ute på fotbollsplanen. Så har just slängt fram alla mina kläder jag ska ha på min både under de ca 20-30 minuters löppass och sedan för att kunna byta om till inne passet som innehåller basket. Igår fick vi reda på att det kommer bli mycket spring på träningen idag för att sedan avsluta med mycket skott torsdag och fredag inför matchen på söndag.

Men nu är det dags att på med kläderna som blir för dagen, underställ och shorts så himla hett och underställ t-shirt och en långärmad träningströja (modell stor), hittade mammas gamla lagledartröja från fotbollen och den må vara lite stor men även lite vindtät så kommer nog inte frysa idag. Inte glömma pannband idag heller, mössa kommer göra att jag rinner bort så blir bandana. 
Efter det blir det träningsstället som åker på för att spela basket. 

Ser fram emot löpningen, trot eller ej. Ända jag saknar nu är en laddad Ipod.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0