Bra dag =)

Idag är det söndag och det har varit en bra Söndag och jag känner mig glad. Fått en del gjort men har lite kvar på min lista över saker som jag ska göra.
* Måste maila ut ett mail till tjejerna som jag tränar, de är för dåliga på att höra av sig när de kan träna eller ej.
* Ska maila ett pedagogiskt företag (kan man säga så???) angående jobb.
* Svara på ett mail från min förra chef, ja även nuvarande är ju anställd ändå på ett sätt...
* Skriva i en massa träningstider
* Försöka göra klart bubbens present

Trots denna lista som ändå var en del att göra på så har det varit en bra dag. Jag har hunnit med en massa känns det som.

Sov ut länge imorse eller iaf till 10-tiden. Efter det så tog jag det bara lugnt och kollade på lite lägenheter som kunde tyckas intressanta och dessutom hade visning idag. HIttade en intressant lägenhet som jag mamma och pappa sedan var och kollade på. Den var fin och så men ändå tror jag kanske inte rikigt på den just nu till de priset. Men först ska jag få ett fast jobb sen är det verkligen dags att kolla lägenhet på allvar. Men klart man måste kolla lite på marknaden nu ändå. 

Efter det åkte vi till centrum, mamma och pappa skulle kolla på skor, jag skulle kolla på ingenting. Väl inne på centrum kom jag på att jag ville kolla på centrum om de hade ett par löparbyxor, nog dags nu att skippa långkallingarna och shortsen.... Då Täby Centrum har två Stadium butiker var jag klart tvungen att kolla i båda. När jag sen nästan dessutom gett upp så hittade jag en dress (jacka och byxor) som jag provade och blev kär. Det var precis en sån här jag ville ha och fick låna lite kronor av mor och eftersom det var VIP dagar på Stadium så fick jag dessutom 20% på köpet då jag har Stadium kort och blev lite extra glad. 
bild: Stadium.se


Nu ska jag fixa och trixa lite med bubbens gift och sedan ladda inför Ensam mamma söker 20.00 på TV3.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0