Blir galen!!!

Jag kommer bli galen, men jag vill inte de.
Nu är det ju jag som är otrevlig.
Varför ska man hålla på så här för, eller varför ska jag göra det för? För 2 veckor sen var allt bra men nu tror jag att jag har sagt för mycket och nu är det inte lika bra längre, eller så är det bara jag som tänker så. Men det var lättare att bara titta bort och gå rakt fram och inte hälsa... spån som man är! Vill inte ha det så här, nu var det jag som var dum och inte trevlig. Släpp det nu och säg som M brukar säga, Skiiiiiiiiit i deeeeeeee men lättare sagt än gjort. 

När kom till Tibble idag så var klubbis öppet och Mange var där men gick bara dit och vände sen, lät som de prata en massa där så hälsade bara kort. Träffa en trevlig person på gymmet idag som fick en att le lite. Egentligen blev det inte så mycket gym idag, cyklade mest och körde lite ben men så cyklade jag igen. Saknade min egen musik i öronen men känslan att cykla var ändå bra slapp tänka på saker som jag gjort annars under eftermiddagen.

Nu dags att gå ner till träningen snart, där vill jag släppa allt och nu fokus på matchen i helgen =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0