Blacke borta snart

Ikväll (17.00) möter vi Blackeberg borta i Vällingbyhallen. Är lite nervös faktiskt, saknar några spelare i laget pga sjukdom men det går nog bra ändå. Inte därför jag är nervös tror jag är nog egentligen alltid lite nervös tror jag. Ena kaptenen ringde när jag var i centrum och kollade om jag hade plats i bil, men tyvär inte. Fick då frågan är du taggad, ja sa jag som självklart svar men när jag fick tänka efter så var svaret nog ja eller jo men det kommer nog mer när jag börjar äta lunch och packar väskan.

Vi har inte mött Blacke iår och förra året vart det en förlust tror jag (returmatchen kommer jag inte ihåg). Men nu så är det nytt år och vi har bara segrar och skulle vara så skönt om det var så efter kvällens match också.

Nej nu ska jag gå och packa väskan.

Ps! Mickan siffran 38 säger den dig nått;) Jag ska komma ihåg dem ikväll, för dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0