Besök hos sjukgymnasten på morgonen

Imorse var jag på Täby rehab och träffade sjukgymnasten. Första gången som jag var där och träffa henne men hon verkade både bra och vettig. Hon sa jag kan ju inte ställa någon diagnos men detta verkar ju som att det har varit en blödning och att du har en muskelbristning i vadmuskeln. Känslan jag fick när jag var hos läkaren i måndags var bra och han skickade mig på röntgen och jag fick komma tillbaka samma dag men när jag kom tillbaka var det inte mycket som kom ut ur hans mun. Han sa knappt vad det kunde vara utan det var mera gå till sjukgymnasten nu så löser sig det där nog....  :s Men fick lite svar idag och det var ju bra.
 
Nu ska hon sätta ihop ett program till mig som jag ska få nästa vecka när jag kommer tillbaka. Cykla sa hon var mycket bra också så tänkte nog försöka komma ner på gymmet på fredag vid lunch och cykla lite och kanske gymma lite lätt. Matchen är ju ändå inte förrän på söndag.

Sommaren -06 blev det inte bara Bomba utanför baracken, hittade ett gym också.
(bilden tagen runt midnatt skulle jag tro)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0