Äntligen

Äntligen så säger jag bara så har Johan åkt ut ur Idol. Jag följer verkligen inte Idol slaviskt men det är kul att kolla på ibland och eftersom det på fredagar oftast blir mat framför TVn efter träningen så blir det så. Pappa kollar ju på Idol och vill man ha mat så blir det Idol och jag klagar inte på det. Det har sagts att han är en rockidol fansen skriker som han vore en gud, men jag gillar han inte och han är ingen Idol. Men nu har han äntligen åkt ut! Uch va jag känne rmig taskig, brukar inte såga personer så här mycket men honom gillar jag inte och här får jag skriva vad jag vill så nu gör jag de.
Vem som vinner Idol? jag hoppas nog på Kevin eller Alice men trro på Kevin han är ju ändå bra och kan ju sjunga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0