Åhh så får man inte säga...

Jag är ju sjukt nyfiken av mig ibland och idag så gjorde Mutola mig ännu mera nyfiken. Åhhh du går inte säga så här.

Maria - du komer få en sak snart i brevlådan :)
Lena - jaha vadå
Lena - nu blev jag nyfiken
Maria - mm hemlis
Lena - va
Maria - jag får ju inte säga
Lena - så kan man ju inte säga
Lena - ååååååå
Maria - jo hihi
Maria - kunde ju inte hålla mig
Maria - så sa lite ;)
Lena - åhhh
Maria - hahah om några dagar vet du
Lena - ja och nu är jag så nyfiken
Maria - några dagar kvar
Lena - Jo det är ju så...
Lena - men jag ska försöla läsa dina tankar
Lena - tänk på det då och inte på.....
Maria - Lycka till ;)
Maria - det e inte från mig
Lena - från bubben
Maria - hahahah
Maria - no
Maria - nu e det slutgissat
Lena - jaha

Och där är det ingen ide att gissa längre, hon gör en gubbe med dragkedja för munnen och börjar att prata om nått helt annat.

Bara för att jag blev så myfiken idag måste jag ge igen fast det bli på en annan nyfiken person. Men har hon bra minne så kommer hon kanske ihåg. Men Garpen idag fixade jag klart din julklapp, ska bara slå in de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0