4 träningar sen Ockelbo på söndag

Så var det måndag igen och det betyder sen träning och direkt hem till Prison Break.
Måndags träningarna består ibland av favorit i repris (fysbana) men jag undrar om vi kommer ha den idag? Hmm man vet aldrig, vi har ju inte tränat med laget sen i tisdags och då var vi bara 12 st som tränade istället för typ 15-18 stycken. När jag tänker efter så brukar det inte kännas som vi är 18 stycken även om vi kan vara det på träningarna vissa dagar.
Imorgon är det Skarpäng och löpning ute innan och kan se fram emot de, nästan blivit liten höjdpunkt, hahaha skulle jag säga det för 1-2 år sen skulle jag aldrig tro mig själv. 
Onsdag ledigt och jag ska till sjukgymnasten men min vad. Hoppas nu att hon kan få rätt på den, men det ser ljusare ut nu i alla fall och det är alltid skönt. 

Sen är det bara torsdag och fredag kvar och sen på Söndag så sätter vi oss på f.m någon gång i en buss och åker mot Ockelbo för att lira match.  

Har alltid en speciell känsla inför Ockelbo matcherna, varför vet jag inte. Kanske är det för några år sen när vi lira i Basketettan så torska vi en av våra få matcher just mot Ockelbo och det var alltid jämt mo de fast vi egentligen var bättre. Förra året var jag inte med mot Ockelbo borta men jag var med och kollade på med ett ganska nyopererat knä. Gillar hallen i Ockelbo och det är en speciell känsla att gå in där ändå, jag har en bra känsla just nu och nu är det bara att den håller i sig.

Uppvärming förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0