Vadå inte hett???

Pratade med en kompis om vad som är skönt att ha på sig när man är ute och springer. Hon har tidigare uttryckt sin åsikt på sin blogg, Citerar här Garpen "Idag har jag verkligen tjatat fram och tillbaka om långkalsonger och hur slutade nu storyn...jo, jag stod för den fulaste outfiten på träningen (läs: långkalsonger och shorts...a big NO NO men varmt var det iaf!). "
Men nu måste jag komma med ett inlägg, nej det är inte det snyggaste kanske men det är grymt skönt. När man tycker att det är för kallt och springa i shorts och alldeles för varmt i mjukisar så vad gör man? Jag föredrar faktiskt detta och det är grymt skönt och springa i en t-shirt och bli kall är inte heller skönt, så underställströja under och man fryser inte och är inte för varm. Både tjocktröja och mjukisar går stenhårt bort att springa i om jag får välja. Jag väljer heller denna fina (sköna) outfit.
 


Hahaha snyggt kanske inte men ack så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0