Saknar

Sitter och kollar på One Tree Hill och datorn har stått på bordet brevid nu ett tag. Bilderna som rullat på bildspelet är från somaren 2006 och när jag tittar på de så är minnena många. Jag saknar den jätte mycket och skulle just nu göra ganska mycket fSitta och kolla på bilderna ör attfå tillbaka den, ja åtminstonde för en vecka eller två. Det finns mycket minnen midsommar, grönan, baracken med alla middagar, Tävlingsveckan ja mycket mycket mer.
Eftersom en bild sägs sga mer än 1000 ord så...
Det finns bilder som jag kollat på om och om igen, kan inte sluta bry mig hur mycket jag än vill för jag fastnar på de bilderna, vill inte bry mig men gör det ändå. Därför kan jag inte lägga upp de här även om jag egentligen vill göra det. men som sagt en bild säger mer än 1000 ord och för mig betyder de så mycket minnen.


Första festen/midsommar

Grönan

Fest i Täby

Baracken mitt "andra hem" denna sommaren


Grillfesten

Så här lycklig var jag hela sommaren

Sista fetsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0