Trötter och vill bara egentligen sova

men nu ska jag sitta här i skolan tills jag skrivit klart dessa artiklar eller nästan i alla fall. Varit igång sen jag kom hem imorse runt 6 tiden och åkte till skolan lite efter 8.00. Vi satt i datasalen från 9.15-12.20 och då hade vi skickat iväg de vi skrivit till våran c-uppsats och jag ska till imorgon var klar med min del. Men är sjukt trött och vill egentligen bara sova men det kan jag kanske göra när jag kommer hem.
Nej men nu ner med näsan i förskolan (en tidning) och skriv ner allt jag har strykit under och gör om några texter jag redan skrivit ner. det ska nog funka detta. 2 ½ timme i skolan nu så ska jag nog hinna en del, kände just nu bara till att jag behövde en liten paus. Så pausen är tagen och nu åter till tangenterna i ett word domkument.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0