Tittat på folk

Kom hem för kanske 15 min sen.
Sov ganska länge idag, eller vaknade första gången kl 9 av en sprängande huvudvärk, men man mår som man förtjänar.... Lyckades i alla fall somna om och vaknade sedan vid 11 snåret igen av att telefonen burra till, sms orkade inte svara, nägra minuter senare ringer personen och jag pallrar migt upp ur sängen och svarar. Så här i efterhand vet jag inte riktigt vad jag sa och inte sa...hmm men blev en redovisning kvällen tror jag?!  Gick och la mig i sängen igen men somnade inte om, låg och snacka lite med vännen som låg i våningssängen ovanför mig.
När vi väl pallrar oss upp ur sängen messar jag till pappa och säger att jag lever och han blir glad. Vi diskar och fixar lite och går ner till centrum och äter Kebab med ris. Skulel kunna beställa en halv portion av de där eftersom de är grymt stora och jag ändå aldrig orkar äta upp hela. Vi hör att Amanda Jenssen kommer till stora scenen om 10 min och vi tänker att det kan man väl se på. Vi går och köper glass, oj va gott det var och sätter oss på fiket mitt i centrum och lyssnar på den enda låten hon sjöng live, sen började hon signera skivor (ledsen pappa men du fick ingen skiva). Vi satt där i nästan 90 min och bara kolla på folk och småprata med Amandas nya album i bakgrunden, den är faktiskt ganska bra. Pappa köp den så lånar jag den hihi.
Sen gick vi hemmåt igen och konstaterade några saker.
* Igår kväll hade vi sjukt kul.
* Det känns bätter att suttit på en stol och tittat på folk än legat hemma i soffan och slappat (det känns som man gjort något nu)
* Det var jätte kallt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0