Talat ut hos psykologen

I fredags var jag och träffade min idrottspsykolog och hon börjar med att säga ja berätta nu. Men på ett sätt så fanns det inte så mycket att berätta, det kändes som det mesta har klarnat nu och jag tror jag har bestämt mig för hur det blir. I år eller nu så könns det så mycket enklare beslut än förra året shit va jag tveka och vela frm och tillbaka men nu tror jag jag har bestämt mig. Ganska skönt på ett sätt men kanske kommer ändra mig under sommaren men som det känns nu så är det ett beslut taget i alla fall.
Blir snack med gamla tränaren (känns konstigt att säga att han är gamla men är ju så nu...) och så ett snack med nygamla tränaren. Ny som är gammal, eller inte gammal (ålder) men gammal och efter det är kanske då själva BASLUT beslutet tas.

Våran nuvarande coach ska inte ha oss kvar, kommer vara pappaledig bla. Inga kommentarer på det just nu att han slutar men trist men kanske ändå bra att gå vidare?! Ny coach för damlaget kommer Tompa bli som varit våran ass.coach nu innan och det är kul att han ändå är kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0