Täby Basket Avslutning 07/08

Har varit på den årliga basketavslutningen ikväll, ett fullsatt CC tänk om vi kunde få spela matcher inför det.
Det började med att de minsta hade uppvisning eller någon slags staffet och sen de lite äldre en layupp tävling där det blev 16-16 mellan killar och tjejerna. Sen var det prisutdelning i ett rasande tempo. Lagets Kämpe, bolltrollare och Viking skulle delas ut till alla lag. En match mellan ett ihopplockat Solna/Täby lag mot delar av de Täby lag som var med och tog SM-silver för en massa massa år sen, skulle sedan spelas. Det som saknades i den matchen var lite blockar och lite dunkar men annars så roande en match kan vara med en massa äldre spelare mot ett gäng yngre/äldre.
Sist på avslutningen var det klubbens priser som delades ut, årets ledare, rockieledare, skytt, returtagare, passare, försvarare, kämpe, bolltrollare och en dam och en herr Viking.

Jag skulle ju berätta något kul och jag kan berätta att jag fick förra veckan ett brev och idag på avslutningen fick jag pris som årets Klubbens VIKING på damsidan. Tack! Jag blev jätte glad när jag fick brevet och detta troded jag verkligen inte en söndag i början av säsongen när låg på sidan av planen i en hall i Eskilstuna. Men alltr vände och kunde knappast få ett bättre avslut på säsongen =)  


Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

sv* Jaa eller hur. Tror att det tillochmed gick på kanal fem. Eller Nej vänta! Junior på fyra????

2008-05-21 @ 23:05:19
URL: http://kimza.se
Postat av: Kim Ekholm

sv* Joo Men så jag saknar tiden när man var mindre och såg alla dessa barnprogram. Det var kvallite på den tiden;)

Tack ska du ha=)



Hmm filmen. Jag tror att du kommer att gilla den mer än mig. Men om du inte har sett Horton hears a who så "röstar" jag mer på den=)

2008-05-21 @ 23:11:58
URL: http://kimza.se
Postat av: Kim Ekholm

sv* ja du Lena. Det tycker jag du ska göra. Men jag tror även att du bör se Alvin och gänget med. Jag får en kännsla av att du kommer finna den mycket rolig.

2008-05-21 @ 23:22:39
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0