Söndag

Snart så är ännu en söndag förbi. Kan kort sammanfatta dagen så här:
*Gick upp tidigt och åkte hemmifrån lika tidigt 07.05
*Var på jobbet 7.45 och slutade vid 12 för lite lunch, sen jobba med knattar mellan 13-15 låter kanske skönt men en timmes lunch, men s var inte fallet. Efter lunchen som blev ungefär 20 min så var det att hjälpa till att plocka *fram inför knattarna skulle komma. 
*Underhållit 17 små knattar (upp till 12 år) som tur jar jag inte själv. Men det var lite kul. 
*Hem och sen ut och traskade rundan och det blev en del snack om ja det.  
*Promenerade till ICA och köpte glass som jag fortfarande inte ätit. (var grymt sugen och ibland får man unna sig något extra)
*Deklarerat (=letat efter papper och sen tog det 2 sekunder)
*Sorterat tvätt
*Ska nog sätta mig coh titta lite skolsaker nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0