Snart första dommen...

Har precis kollat schemat och fått reda på när vi ska opponera och när vi ska vara respondenter (vilket jag då antar är att "försvara" vårat arbete) På måndag så sker det kl 11.00 ska vi vara respondenter och sen på eftermiddagen så ska vi vara opponenter. Fick just en nervös känsla genom hela kroppen, men på samma sätt lite pirrig känsla. Aaaaa men hoppas att det går bra, det gör det säkert.

Dagen framför mig ser nu ut på följande sätt.

♦ Sitter och skriver ut deras arbete ,som är en studie kring skönlitteraturens roll i förskolan vilket kan vara intressant. När det är klart är det bara att börja läsa igenom deras arbete, blir nog en gång först bara läsa och sen läsa för att granska efter vissa punkter. 
♦ Läsa igenom vårat arbete ytterligare en gång. 
♦ Försöka att hinna med att kolla på gammal kurs som ska kompliteras (annars blir det helgen) 
♦ Mellan där ska jag ta ut Lukas på promenix och hinna äta egen lunch. 
♦ Kvällen avslutas med F94 träning och så ska jag fixa en liten sak till de imorgon som jag lovat nu ett tag. 

Så nu är det bara att sätta igång, de 25 sidorna är snart utskrivna....
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0