Ska åka hem snart

Nu har jag suttit i datasalen från ca 9.30 och knapprat på ett tangentbord och det finns fortfarande saker siom jag skulle behöva skriva er, det får bli i kväll. Nu är jag så trött så jag ser nästan i kors och ska hem och äta lite mat och sen kl 18.00 är det löpning i ensta.
Har än en gång kommit fram till att jag inte skulel kunna ha ett jobb som innebär att sitta framför datorn i en massa timmar som idag då jag suttit här i ca 6 timmar minus ca 30 min lunch. Imorgon är det en dag framför datorn till men onsdag blir det inte mycket dator. Då är det föreläsning och sedan kommer dommen (= vi har handledning). Torsdag blir dator dag igen och på fredag blir bussdag. Åker till Berlin med basketen på fredag ska bli super najs =) 
Nu ska jag hem och ta en power nap och sen åka till Ensta och sen hem och sätta mig och skriva klart detta till imorgon. Jag orkar verkligen inte göra det nu nämligen.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0