Seg....

Sitter här hemma framför mitt skrivbord och datorn och klockan är lite över 22.00 och gör ingenting. Lite seg är jag faktiskt och lite uttråkad. Fick ett roligt mess nyss roade lite men lite konfunderad blev jag ändå, hoppas på ett svar. Imorgon ska jag jobba så ska upp tidigt, jätte tidigt, ska åka hemifrån senast 07.00 för att vara på jobbet kl 7.45 senast. Vi öppnar 08.00 och jag lovade att vara där lite innan. 

Dagen har varit sååå lång och det känns mer som söndag än fredag. Men kan bero på att onsdagskvällen blev mer som lördag kväll och sen varit ledig nu i 2 dagar så skönt att ha helgen framför sig :) 
Hunnit med allt jag skrev upp som jag skulle göra. 

Jag och Maria var ute och sprang i Ensta på morgonen förmiddagen, sen var vi på IKEA. Också hunnit med att plugga lite och handlat lite mat. Började med maten och när mamma och pappa sen kom hem lagade jag och mamma mat. Det blev mat framför TVn men inte framför Så Ska Det Låta utan framför basket SM-final 2 mellan Solna-Sundsvall. Solna vann och leder nu med 2-0 i matcher och kan avgöra uppe i Sundsvall på måndag. 
Nu sitter jag och kollar på lite Youtube klipp eller lyssnar på låtar.

Sova kanske näää inte trött, bara lite uttråkad, kanske ska sätta på en film som man kan kolla på. Vad sägs om LOVE AND BASKETBOLL var länge sen och en av de bästa filmerna som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0