Säger B nu då!

Höll ju på att glömma bort innan att jag skrev säger man A så får man säga B, fast jag sa aldrig B då.
Susan som jag träffade häromdagen sa till mig. Vem är gravid? hahha nej ingen är gravid och kanske inte e så jätte stor grej, men jag tyckte det i alla fall var kul när jag fick reda på det.
Så i torsdags fick jag reda på att våran Coach har gift sig! Coolt, de är borta en vecka och kommer hem som ett gift par. De var ju förlovade och han hade ju sagt att han skulle gifta sig, men ändå lite coolt tyckte jag att göra det så där borta på resa. Även om det var välplanerat från deras sidan och de hade gift sig som jag fattade det i svenska kyrkan där utomlands. 
GRATTIS!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0