Promenad i kvällssolen

Har varit ute på en underbar promenad med vännen ikväll. Vi började med att gå ner till Donken och äta glass i solen, ja det var tanken men solen var lite undangömd men vi gick snart upp värmen igen. Vi gick längst ner med vattnet och sen gick vi en bit nere vid odlingslotten (där hade vi lott när jag var liten) och sen var vi hemma igen. Promenaden vet jag inte hur lång den var, men vi var säkert ute i över timmen. Men vi han prata om allt mellan himmel och jord, skönt att få prata med dig igen om allt. Ja och du tror att du är en ängel eller hur, jag tror vi båda vet vem som är den oskyldiga. hahha

Bjuder på lite bilder
 
Äta glass kräver konsentration!

Odlingslotten

Jag och Lia

Nervösa att räcket skulle rasa?

Man ser inte alla flugfän...

Det var mys

Vi såg en luftballong (den var närmare än bilden visar)

Sist vill jag bara säga att det gör ont och gå på grus i skor med tunn sula....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0