Oj va massa folk det var här

Japp idag i Tibble källaren var det en massa folk. Innan våran träning var det killar som tränade och det var en massa och så skulle vi träna idag både 91/92 och damerna. Våran tränare konstaterade en sak att det är lustigt att det kan vara 6 st på träningen igår i Ensta och idag när det är basket inne 22 st. Hmm men så har det alltid varit, lustigt det där. Men för de som missade Ensta så missade de bara en skön runda i spåret för det var trots allt skönt att springa.  
Träningen idag gick ut på att spela en massa och det blev en hel del spel, det var kul, men oj  vad vi slarvade. Det var mycket damer mot yngre men vi slarvade en massa... men vi vann ändå och slapp göra armhävningar eller springa. Jag lyckades med att inte behöva göra det en enda gång, jo 6 kosachhopp. Vi skulle skjuta 20 straffkast och jag satte 18 och varje miss var värd 3 kosachopp. Jag och Jansson vann Chicago 2/2 gånger och sen vann vi damer när vi spela Frodo drill och sen var mitt lag 3-3 turneringen, wieeee så blev inge straff för mig på hela träningen.. Lycklig man kan bli.
Känns lite skumt att vi åker till Berlin på fredag jag trodde det var en vecka kvar. Men vi åker på fredag kl 06.30 går bussen från Tibble och vi kommer hem på tisdag i gryningen. Ska bli jätte kul med cup och vad är inte bättre än att åka på cup och sova i klassrum med damerna =) 

image538
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0