Nu har sten 2 fallit

Första stenen föll i måndags när vi skickade in våran C-uppsats och idag föll sten nummer två efter att vi haft våran opponering och respondens och sista stenen kommer att falla senast den 9 Juni då arbetet ska vara inne. Efter som V som jag skriver med åker bort den 6 och jag spelar (förhoppningsvis) golftävling då så är vårat mål att skicka in den den 5 Juni. Sen runt midsommar får man se om man flyter upp till ytan eller om man sjunker ner på botten....
Idag så sjönk jag inte så långt, kunde varit värre och förlorat fotfästet på på bryggan som höll mig kvar. Men gick ganska bra och jag håller mig flytande nu i alla fall. 

Det blir hårdspurt denna vecka vilket kommer att sluta med att jag kanske missar en eller två studentmotagningar i laget, men ska försöka lösa det ändå. 

Imorgon kommer det kännas lite konstigt, vi har bestämt oss för att ses utanför cafet istället för att ses vid datasalen, ojoj vad an detta? Vi ska leta efter en bok på biblioteket som handlar om disskursanalys, som jag inte riktigt har koll på vad det är, även om hört ordet innan.  Så imorgon är det framför skolbänken igen, 2 veckor och sen SOMMARLOV =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0