Nya perspektiv

Var inte i skolan idag så länge efersom det verkar som att alla vill läsa böcker om diskursanalys just nu och det fanns ingen bok på Lärum (alla utlånade) och inga böcker på några andra bibliotek, jo ett och dit begav vi oss. Vi bestämde oss att gå till Fridhemsplan (kan det vara så) och där någonstans låg ett bibliotek. Vi hittade boken och bestämde oss ändå för att åka till Akademibokhandeln och köpa en annan bok, vi gjorde så. På väg tillbaka till tunnelbanan gick vi förbi Taco Bar och båda sa åhh va gott och lunch det skulle vi ju ha. Jag passade på att gå förbi HM på vägen till tunnelbanan och köpte lite små "osynliga" strumpor.

Jag åkte till biblioteket i Täby och sedan gick jag och pratade med Mange, det gick ju att ordna vilket var bra så jag ska sätta mig och läsa nu istället. "Mötet" gick bra tyckte jag, sista han säger är är det någonting som du behöver hjälp med så säg bara till, ja fundera ut vad jag ska göra med livet kanske. Nej men det känns ändå bra, men haft bra kontakt med honom innan och hoppas att kan få behålla lite av det nu även om han slutar om våran coach. Det som kändes skönt var att få kunna säga precis vad jag tyckte nu och att kunna bolla lite saker. Finns kanske mycket jag skulle vilja säga men kunde inte få fram det nu. Men ska se till att jag får fram det på ett eller annat sätt även om att öga mot öga är det sätter jag jag egentligen vill säga det.

Ska prata med nya coachen ikväll innan träningen. Får se hur det känns efter det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0