Läsa ute i solen är mys

Suttit ute på en gräsmatta sedan kl 11.30 till 14.15 kanske. Sen orkade jag inte riktigt längre och gick in till datasalen igen. I datasalen satt vi innan lunch och fick lite gjort. Vi gick ut för att äta lunch och sen fastnade vi därute, men vi satt faktiskt ute och läste. Underbart att sitta ligga i solen och läsa, lika underbart är inte boken läste...men bara att ta sig igenom och försöka föstå. Imorgon ska jag tillbringa dagen inne igen och läsa och skriva om diskursanalys. Ser så fram emot detta....not. Men ser så fram emot när detta är inlämnat och godkännt.
Men mitt i allt detta fick jag ett trevligt sms och jag blev så glad och innan jag hunnit svar afick jag trevligt samtal i telefonen och det känns som någon tror på oss, YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0