Kvällen sluta på Donken...

Kvällen spenderade jag med Susan i Kista Galleria med att shoppa och prova kläder. Åkte dit för att kolla på ett par solglasögon och en morsdagpresent åt mamma men kom hem med två nya byxor, morsdag present, ett kort och ja det var de. Susan var hungrig när vi kom dit, aa brukar bli så när man inte äter mer än ett ägg. Vi gick till vårt favorit matställe, greken och åt god mat. Sen kolla vi på en massa saker och fixa en sak och kolla lite mera på kläder och saker.
Jag köpte ett bar 3/4 jeans och ett par 3/4 mjukisar. Jeansen var vekligen jag, min stil och jag gillar de jätte mycket och mjukisarna var sköna.
Till mamma blev det en mascara från Body Shop. Hon hade pratat om att hon behövde en ny mascara så jag tänkte till lite ;)
Vi avslutade kvällen på Donken med en glass och lite dricka. Spana lite på folk oc förundrades över hur mycket små barn det var där, ska de inte till skolan imorgon och borde inte de ligga och sova nu? (klockar var nästan 21.00)
En bild säher mer än 1000 ord sägs det, kolla dessa byxor på killen i kassan då så låter jag bilden tala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0