Kul dag!?

Från ungefär kl 10 idag fram till kl 17.00 har jag suttit framför datorn och skrivit på våran c-uppsats men nu börjar vi se ljuset och den ska kunna gå att lämna in på måndag kl 12.00. Vi pratade med våran handledare i över 70 min idag i telefonen och från början lät det inte alls bra men hon ändrade sig när vi förklarat oss och tillslut lät det ändå ok. Så nu ska det bli spännande att lämna in och se vad våran examinator säger.
Just nu börjar jag bli sjukt hungrig och ska slänga ner det sista innan jag ska ringa till Taxi Mutola ;)
Slänga ner det sista menas att jag ska fixa dricka till kvällen och sen ska vi till Centrum och fixa Sprite och så nått att äta och sen blir det 80-talet på Bruket ikväll!

Vi ses åter igen imorgon pigga och glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0