Jag blir bara glad

Har just fått alla bilder från gårdagen och jag kan bara säga att jag blir så glad och på bra humlr. Sitter och ler för mig själv och mår bara allmänt toppen, kunde knappt bli bättre. Nästan lite känslan att vara kär-men NEJ det är jag INTE. Lycklig kan man väl vara ändå ibland igår var en sådan dag, jag var glad och lycklig hela kvällen. Okey jag erkänne rjag hade 5 min av frustration då jag låg i soffan och var bara arg men samtidigt glad på ett sätt. Konstig känsla och svår att beskriva men hade varit lättare utan svar. Hade jag sluppit tänka, nu började jag istället tänka. Men jaja 5 min av 9 timmar ska man inte klaga på. Hade grymt kul igår och tänkte bjuda på lite härliga bilder. 

Lite bilder från kvällen!


Lycklig!

Ingen kommentar...hehe

Bildbevis också, jag målar naglarna

Drinken!

Mina 5 min av konstig känsla....

Utsläppt hår och "stora" örhängen är inte var dag

Nicklas Wahlgren (bilden tagen med mobilen)

Micke Syd tittar in i kameran
(bilden tagen
med mobilen)

Kommentarer
Postat av: maria

Jag ler oxå bara när jag ser bilderna...Så roligt hade vi!!!! Du e så fin Lena, uppsminkad o piffad...:)

2008-05-19 @ 18:41:04
Postat av: Lena

Tack tack :) dessa bilder kan jag kolla på när jag behöver bli glad. Ja jag fick den bästa hjälpen...:)

2008-05-19 @ 19:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0