Iors kidnappnings drama fortsätter...

Ior såg senast strax innan 19-tiden igår vid Skavlöten, sen efetr det var hans spårlöst försvunnen. Efter ett par snabba telefonsamtal så var Ior lokaliserad. Pärsån hade "råkat" ta med honom, eller som jag skulle uttrycka det kidnappat honom.
Idag har jag lyckats tala med kidnapparen själv och hon har avslöjat att Ior har ramlat ner i toaletten och även om han kunde simma så är detta inte acceptabelt!
Jag hoppas att kidnapparen har tagit sitt förnuft till fånga under helgen nu och inte mutar med Nalle Puh....

image548

Kommentarer
Postat av: *anonym kidnappare*

Jag har honnom i gisslan. Ge mig din frääna cykel så får du tillbaka din ior!

2008-05-08 @ 21:33:53
URL: http://snusmumrikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0