Helt slut i huvudet

Suttit framför samma dator från klockan 8.33 till nu och sitter fortfarande kvar. Fast nu har vi lagt C-uppsatsen åt sidan och Verran har åkt hem som jag skriver med. Jag sitter kvar ett tag till för att fixa lite saker och bedriva lite tid innan jag ska åka till "tanten" (förlåt) och Mutola och äta mat och kanske prata allvar (=hönskackel).
NU är jag totalt slut i huvidet och kommer lätt att somna på roslagsbanan hem, ganska skönt och hoppas nästan att det inte är snbbtåg för då kommer jag knappt hinna blunda innan vi är framme.
Men hur har det gått med skolan då. Joro vi har fått ihop en hel del men vad mycket längre allting tar än vad man kanske tänker sig. 
På måndag ska vi lämna in det och sen är det opponeringen kvar och sen så snart så är vi klara, Wieeeeeee 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0