Gulliga mamma

Kan först avslöja att jag orkade inte sitta i skolan till kl 16.00 som jag planerat, nej orkade inet sitta där alls länge, tröttheten tog ut sitt pris. Så nu sitter jag här hemma istället och skriver, nej nu har jag en liten kort paus. Kände för att berätta en så gullig sak min mamma sa innan när jag ringde henne vid 17.45 och undra om hon fortfarande var på jobbet. Fick till svar att ja men jag kommer hem snart, men jag ville inte ringa innan tänkte du låg kanske och sov och jag ville inte ringa och väcka dig. Åhh gulligt av henne. Sen sa hon jag kommer hem snart så fixar jag mat, bästa mamma ♥
Så nu ska jag tillbaka till artiklar om förskolan inomhusmiljö och motorik.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0