Golfbränna är snyggt....

Jag kan bara säga en sak golfbränna och Bonnbränna är hett!
Min bror som är lite rölätt, undrar fortfarande varifrån han fått det. Kanske är han brevbärarens son ändå? Ja som sagt han är lite rölätt och blir efetr 5 min ute i solen röd som en tomat medans jag blir brun, hahah. Han har varit ute och jobbat nu ett par dagar eller veckor och det har nog varot lagom varmt så han kunnat gå i T-shirt för ryktena går om att han har skaffat sig en fin bonnbränna. För er som inte vet va en bonnbränna är så är resultatet att det ser ut som man solat i t-shirt och shorts, vilket är jätte hett.
Själv behöver man inte vara ute i solen så länge för att lyckas få färg, vilket har både för och nackdelar. Jag var ute i lördags på golfbanan mellan 9.30-14.30 och på kvällen inser jag att jag har en rand efer tröjan. Men det var ju inte ens så varmt ute...idag bestämde jag mig därför att gå i linne och hoppades att det skulle vara jätte varmt ute så randen försvann. Den har försvunnit och nu har jag fått färg efter linnet istället och shortsranden sitter snart där den ska den med. Ja men visst golfbränna är Hett!

Gör ett litet förtydligande, golfbränna = vita fötter, vita lår, och ser ut som man går i vitt linne....


Denna bild är från en av förra årets första rundor i linne, men visst det är snyggt sen att gå i halterneck eller bikini....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0