God morgon!

Sitter här framför datorn och borde egentligen gå ner och äta frukost, men har inte riktigt vaknat till liv ännu. Varit vaken sen kl 9 ungefär men pallrade mig först upp ur sängen för cirkus 30 min sen. Kollat lite sidor på nätet, bla Garpens blogg och läst om hennes vidare äventyr i NY.

Nej men tänk om man skulle ta och gå ner och äta frukost och samtidigt messa Maria och bestämma en tid vi ska springa. Runt 11 är det sagt att vi ska springa runt i Ensta, just nu känner jag ingen motivation alls men kanske ändras. Igår var jag stört trött och halvsov mellan 19-20 och sen kom äntligen mamma och pappa hem (vid 21 tiden) med lite mat, pizza. För mig blev det en halv barn pizza sen sa det stopp, inte hungrig bara trött. Somnade strax innan 23 och lyckats sova drygt 10 timmar vilket var helt underbart.

Annars ska dagen se ut så här:
Frukost
Ensta och springa
Ikea med vän (blev bestämt nu)
Plugg
mera plugg
Basket på TV samtidigt ska jag laga mat till mor och far

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0