Glass i kvällssolen

Pratade nyss men Lia och vi bestämde lite spontant att vi ska gå och äta glass i kvällssolen för att sedan gå en promenad, väldigt mysigt tycker jag och väldigt trevligt insiativ av mig tycker jag, hehhe.
Träffar vännen alldeles för sällan nu och vet egentligen inte varför blivit så men vi har så olika tider helt enkelt, trist. Ska bli mycket bättre på att ringa dig, ja bara för att snacka liksom.
NU ska jag inte sitta här längre utan bege mig bortåt för att möta upp henne för att kunna ta en mysig promenad i kvällssolen.

 Glass och sol snart med bästa vännen =)


Kommentarer
Postat av: Lia

jaså, det var här du hängde när du sa att du skulle göra en sak...

2008-05-30 @ 10:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0