Framtiden?

Imorgon em ska jag träffa våran coach som numera inte är våran coach längre. Mange har nu coachat oss i hur många säsonger blir det kan det var 3 hela? jag har ingen riktigt koll men det känns som länge, han var ju med oss lite sista säsongen med Micke också om jag inte minns helt fel. Men nu ska han lämna över coachtavlan till Tompa som ska coacha damlaget nästa säsong. Tompa har varit andra tränare och haft hand om 91/92 orna också i år. Iår har han inte varit med oss lika mycket som tidigare år, men varit med på de flesta hemma matcher och även någr borta matcher som inte varit så långt borta. 

Imorgon som sagt ska jag träffa Coach och snacka om säsongen som varit och lite så tror jag. Sen så ska jag även innan våran träning på kvällen träffa Tompa och snacka om hur det ser ut inför nästa säsong. Har väl egentligen bestämt mig tror jag hur jag ska göra. Ska bollen in i garderoben eller ska den få ligga kvar i väskan en säsong till? Ja jo jag tror jag har bestämt mig för hur det blir men vill ändå snacka lite och känna efter lite fortfarande hur allt känns innan jag tar ett avgörande beslut. Men kan säga att i nuläget ser jag fram emot träningarna både ute och inne, kanske mest ut om jag ska vara ärlig. Konstig känsla att se fram emot Ensta och springa 5 km, den känslan har jag aldrig haft förut, Aldrig kanske var ett starkt ord så ska jag inte säga men ser fram emot att ut och springa mycket mera nu än vad jag gjort innan så kan jag säga. 


Blir det att knyta basketskor nästa säsong också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0