Formaliaföreläsning

Så har man varit på föreläsning om formalia idag mellan 9.30-11.00 var ganska intressant faktiskt och sitta i H-salen kändes inte som den pina det brukar vara. Intressant hur få vi var där ändå och föreläsaren säger va kul att så många har kunnat komma hit ändå. Vaaa jag tyckte vi var jätte få! Denna föreläsning skulle vi haft förra måndagen men då blev det fel och ingen föreläsar kom dit och sånt är ju alltid lika kul.
Nu har jag ätit lunch eller ett tag sen och nu sitter jag återigen i en datasal. Min skrivkompis är hemma med sjukt barn men kommer vid 14-tiden då vi ska ha handledning. Eftersom att jag hade räknat med att föreläsningen skulle hålla på till kl 12.00 som det stod har jag inte med mig så mycket artiklar men några stycken som jag ska skriva om nu. men måste försöka ta en paus också annars kommer jag nog inte orka sitta med på hela handledningen och det är ju faktiskt ganska bra om man är...
Det som är mest surt i dessa tiden som man ändå är inne i är att det är så fint väder. Aaaaa jag vill inte sitta inne i en kalla datasal, jag vill vara ute i solen.

Får nog bli en promenad från Odenplan sen till Tekniska högskolan idag med, belv en igår och var jätte skönt och imorse åkte jag ju bil till tåget....(inte bra, men går hem)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0