Fick svar eller lite svar

Efter en natt av lite för lite sömn pga olika saker så var det bara att pallra sig upp ur sängen när klockan ringde. Kan meddela att var inte allt för pigg när klockan ringde strax efter kl 6 kom upp ur sängen strax innan halv 7 och det var bara leta fram jobbkläder och fixa en macka. Satt i bilen redan 06.55 och på väg till jobbet. Va fort det går när det int eär några bilar ute, var på jobbet strax efter halv 8 och jag som trodde jag skulle var aförst men M hade redan varit där och öppnat.
Är förvånandsvärt pigg ändå efter natten, men jag somnade ju strax innan midnatt men problemet var att jag vaknade runt 02 och låg vaken i  1 ½ timme innan man somnade om igen. Skönt att veta att snart ska man gå upp. KOmmer väl slockna poff i natt när lägger huvudet på kudden. Se till att int elägger mig allt för sent, ska bvara på jobbet senast 7.45 imorgon med.

Igår skrev jag om ett mess jag fick så fick jag svar senare men kanske lite konstigt var det men det löste sig ganska bra svar.

På återseende, nu ska jag åka upp till hotellet och bädda....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0