Efter lunchen i skolan

Sitter i skolan och har precis ätit lunch. Varit ute i 3 min mellan lunchenrummet och vägen till biblioteket. Vi hade inet ens behövt gå ut men lite frisk luft kanske är bra en dag som denna. PÅ vägen tillbaka till datasalarna så träffade jag CL och hon var så lycklig för att AIK vann igår på ett skit mål...Men visst mål som mål. 
Sen kom vi in på X och undrar vem som kan ha sagt något om det? Nä men det är lugnt, hahah. Sa vad "tanten" hade sagt och hon bara garva. (men vi säger inget nu att jag kallat henne för "tant" hihi)

Nu tillbaka till skolarbetet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar din blogg.

Kolla gärna in min.

Take care (:

2008-05-06 @ 13:04:59
URL: http://beautyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0