Derby DIF-HAMMARBY

Just nu är det paus i derbyt på Råsunda mellan DIF och Hammarby. Hade gärna varit där, men funkar inte riktigt in i min planering just nu och sen så var det ingen som ville följa med heller, vadå heja på AIK är ju inge kul....
HIttade först på aftonbladets sportsida en länk man kunde kolla med små gubbar som sprang omkring på planen och följa matchen där, men insåg snabbt att det var inte så kul man vill höra. Så kolla på radiosporten och visst så sände de matchen =) och då insåg jag att gubbarna ligger 2 min efter live så jag struntade i gubbarna och kör bara med öronen. Nu är det halvlek och det står 0-0. Jag hoppas på Djurgårdsvinst =)

Kommentarer
Postat av: Maria

HAHAHAHHAHHH HAHHAHA HAHAH så säger jag bara !!!!

2008-05-08 @ 18:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0