Bra dag som avslutas med trevligt sällskap

Japp idag har varit en bra dag, varit ute i solen en massa och kanske därför jag strålar av energi. Ska snart åka och hämta upp sällskapet för kvällen. Ja faktiskt egentligen när detta inlägg är klart. Det blir promenad och då har jag chansen att ventilera lite med idrottspsykologen, skönt men jag tror jag ändå har bestämt mig vad svaret är. Det är konstigt men det känns just nu SOLKLART var jag ska göra, frågan är hur det känns efter helgen eller ännu mer i augusti?
Varit ute en massa i solen idag som sagt, gått runda med Lukas flera gånger och även gått fram och tillbaka till centrum för att lämna två kvitton för att få lite pengar.
Ikväll blir det snack med idrottspsykologen och en promenix i solen och sen middag i all enkelhet. Bestämt mig att köra upp till landet redan ikväll också, även om det kommer vara svart som natten. Jag ska inte lämna bilen så det går nog bra och när kommer upp till landet är pappa där så inte ensam i stugan. Imorgon blir det golf och middag med pappa på kvällen. Ska bli jätte skönt att bara umgås med pappa och Lukas och bara vara, precis vad jag behöver just nu. Söndag blir det knatteträning och lite egen träning.
Berättar allt det där nu för vet inte hur uppdateringen i helgen blir. Landet = ingen dator (inte nu iaf, i sommar blir det dator)
nu ska jag packa ner det sista och sen bege mig.
Ha en underbar helg för det tänker jag ha!
Ps Glöm inte mor på söndag. Jag ska lösa det på ett sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0