Borde packa

Just nu borde jag verkligen packa...men jag orkar int eta tag i det. Men nu har jag i alla fall bestämt vad jag ska packa i. TACK janice du fick mig att inse den bästa lösningen, jag packar ner allt i en rullväska och luftmadrassen och töcket kommer ju få plats i den med =) va glad jag blev när jag insåg det.
Men nu måste jag ta tag i och börja plocka fram saker, jag är alltid lika dålig på att packa när jag ska bort på cup eller läger, alltid ute i sista sekunden.
Vad ska man ha med sig egentligen, inte så mycket faktisk. 
♦ Matchkläder
♦ Uppvärmingströja
♦ Skor o vattenflaska
♦ Några vanliga kläder
♦ Linnen och hoppas på att det blir varmt
♦ Shorts
♦ Tofflor
♦ Luftmadrass
♦ Sovsäckstäcke
♦ Nessesär (hur det nu stavas?)
♦ Sen imorgon blir det att packa matsäck
Tror det var det som jag skulel ha med mig. Säkert glömt någonting, men inte så att vi ska till Ingenmansland det finns ju faktiskt affärer i Berlin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0